Filmy reklamowe – czy stać Cię na ich produkcję po kosztach?

Marketing video wiedzie w obecnych czasach prym. Jest najskuteczniejszą metodą pozyskiwania klientów, budowania wizerunku firmy oraz koniem zaprzęgowym rozwoju biznesu. Coraz więcej firm zauważa ten potencjał i chce skorzystać z tej formy promocji. Razem z chęcią przychodzi pytanie o wielkość zainwestowanych, w ten rodzaj komunikacji, środków. Czy opłaca się robić tanie filmy reklamowe?

Tanie filmy reklamowe, czyli jakie?

Żeby omówić ryzyka jakie niesie za sobą marketing przy wykorzystaniu tanich filmów reklamowych musimy wykazać różnice między milionowymi produkcjami ogromnych korporacji, dobrą produkcją w optymalnym budżecie, a tanim filmem poniżej standardów.

W przypadku produkcji z wysokimi budżetami możemy liczyć na efektywną i porywającą reklamę. Środki często przeznaczane są na zaawansowane technologie, sławną obsadę oraz starannie dopracowane scenariusze. Z drugiej strony filmy reklamowe produkowane przez doświadczonych twórców w optymalnym budżecie to strategiczne wykorzystanie zasobów. Gdzie każda złotówka przekłada się na wysoką jakość wykonania, przy jednoczesnym dbaniu o oszczędności.

Natomiast tani film reklamowy może oznaczać cięcie kosztów na kluczowych elementach tj.: scenariusz, montaż czy produkcja. W rezultacie może wyglądać mało profesjonalnie i odstraszyć potencjalnych klientów.

Dlaczego tracisz podwójnie na tanich filmach reklamowych?

Chcesz wypróbować siłę jaką daje film reklamowy. Jednak boisz się przepalić budżet nie wiedząc, czy efekty sprostają Twoim oczekiwaniom? Może uważasz, że spróbujesz skorzystać z oferty na tani film reklamowy, a jeśli się uda zwiększysz budżet? To tak nie działa. Tani film reklamowy w najlepszym wypadku zniknie w gąszczu innych video i nie przyniesie żadnych efektów. W najgorszym wpłynie negatywnie na wizerunek Twojej firmy.

Tani film reklamowy może nie spełniać oczekiwań klientów odnośnie jakości. Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Brak profesjonalizmu w produkcji filmu reklamowego może zniechęcić konsumentów zarówno do produktu jak i do Twojej marki. W marketingu video Istotne jest, aby film reklamowy prezentował wysoki standard. Klient widzi, że firma inwestuje w profesjonalną produkcję, dzięki czemu może mieć większe zaufanie do jej produktów i usług.

Film reklamowy produkowany po kosztach może mieć dobrą jakość. Natomiast na pewno nie będzie elementem długotrwałej strategii komunikacji marki. Taki film może pomóc w krótkoterminowej promocji, jednak nie przyczyni się do budowania trwałej marki. Warto inwestować w filmy reklamowe, które będą skoncentrowane na wartościach i przekazie marki, bo przyniesie to większe korzyści w dłuższej perspektywie.

Jakość, skoncentrowanie na wartościach marki i świadomość celów marketingowych są kluczowe dla sukcesu filmu reklamowego. Jak dobrać optymalny budżet, aby uzyskać dobrą produkcję wspierającą Twoją markę? Najkorzystniej skorzystać z usług profesjonalistów, którzy mają długoletnie doświadczenie w produkcji filmów reklamowych – Splash Media. Dzięki wiedzy i praktyce wskażą Ci oni optymalny budżet na film wspierający Twoją firmę.